Predstavitev Slovenije kot filmske lokacije v Cannesu

11. maj 2018
Slovenski filmski center bo v sodelovanju s Slovensko turistično organizacijo, Turizmom Ljubljana in Zavodom AIPA na največji evropski filmski tržnici v Cannesu, 14. maja ob 11. uri pripravil promocijski dogodek, na katerem bo svetovni filmski javnosti predstavil Slovenijo kot filmsko lokacijo in priložnosti, ki jih slovenske lokacije v kombinaciji z ukrepom 25 odstotnih denarnih povračil ponujajo filmskemu sektorju.

Po lanskoletni uspešni uveljavitvi denarnih povračil Slovenski filmski center, v sodelovanju s partnerji, tudi letos nadaljuje z mednarodnimi aktivnostmi na področju promocije slovenskih filmskih lokacij. V preteklosti so bili številni tuji filmi posneti predvsem v Piranu in Posočju, Slovenija pa zaradi svoje idiličnosti in slikovitosti ponuja še veliko več možnosti snemalnih lokacij. Ukrep denarnih povračil v višini 25 odstotkov tujim producentom omogoča še dodatno vzpodbudo za snemanje na slovenskih tleh. Tako so lani v Sloveniji snemali producenti iz Velike Britanije, Republike Koreje in Irske, v letošnjem letu pa med drugimi z dvema projektoma na slovenska tla prihajajo italijanski producenti.

Med ključnimi prednostmi snemanja na slovenskih tleh bo Slovenski filmski center s partnerji izpostavil zlasti odlične in profesionalne filmske ekipe ter hitro in lahko dostopne filmske lokacije. Tuji filmski producenti za svoje filme in serije največkrat iščejo raznoliko in neokrnjeno naravo in prav zaradi tega bodo predstavniki Slovenske turistične organizacije in Turizma Ljubljana na dogodku poudarili in predstavili Slovenijo, kot deželo štirih svojevrstnih makro regij: alpsko, mediteransko-kraško, termalno-panonsko in osrednje slovensko z glavnim mestom Ljubljana, med katerimi vsaka od njih ponuja svojevrstne in edinstvene filmske kulise. Med ključne dejavnike, ki uvrščajo Slovenijo med ekskluzivne filmske lokacije sodijo tudi dobro ohranjeni historični objekti in številnost slikovitih lokacij na enem mestu. Posebna pozornost bo namenjena tudi Ljubljani, ki poleg svojega arhitekturnega pejsaža in urejene zelene podobe mesta predstavlja odlično izhodišče za filmske ekipe, ki so v dobrih dveh urah lahko na vsaki filmski lokaciji v Sloveniji. Ljubljana s studiem Viba film in drugimi produkcijskimi in post-produkcijskimi enotami predstavlja tudi tehnično bazo za produkcijo filmov in serij.

Namen tokratnega srečanja slovenskih in tujih producentov v Cannesu je zlasti promocija Slovenije kot filmske lokacije, izmenjava dosedanjih produkcijskih izkušenj ter vzpostavitev platforme za vzpostavljanje vezi in znanstev med filmskimi ustvarjalci, v prvi meri med producenti. Slovenski filmski center želi prav s tovrstnimi dogodki kontinuirano vzpodbujati dolgoročne gospodarske učinke mednarodnih in koprodukcijskih sodelovanj na področju filmskega ustvarjanja.

Zaposlovanje slovenskih filmskih ekip, poraba tujega denarja za filmsko produkcijo na slovenskih tleh ter povečanje prepoznavnosti Slovenije in njenih lokalnih turističnih destinacij skozi film je le nekaj ključnih dejavnikov, ki krepijo ne samo ugled slovenskih filmskih ekip, temveč pripomorejo tudi k pozitivnim gospodarskim učinkom in še večji prepoznavnosti slovenskega turizma. Prav zato letošnji dogodek obeležujemo s sloganom Spoznajte Slovenijo. Ljudje + lokacije = filmi.

Povezane novice