Playing Men na 47. Mednarodnem filmskem festivalu v Rotterdamu

29. januar 2018
Mednarodni filmski festival v Rotterdamu je od svoje ustanovitve leta 1972 postal eden od najpomembnejših dogodkov v filmskem svetu,.

Dokumentarni film Playing Men režiserja Matjaža Ivanišina je bil sprejet v uradni program srednje metražnih filmov na 47. mednarodnem filmskem festivalu v Rotterdamu. Festival poteka od 24. januarja do 4. februarja, obiskovalci so si eno od projekcij že lahko ogledali 28. januarja, dve bosta še na ogled 31. januarja in 3. februarja. Mednarodni filmski festival v Rotterdamu je od svoje ustanovitve leta 1972 postal eden od najpomembnejših dogodkov v filmskem svetu, pri čemer se osredotoča na samostojno in eksperimentalno ustvarjanje filmov s pomočjo vzhajajočih talentov in uveljavljenih avtorjev.

Film je do sedaj prejel več nagrad in sicer: nagrado za podporo francoskemu distributerju (Ciné+ Distribution Support Award) na festivalu Entrevues Belfortv Francijinagrado Georges de Beauregard na lanskoletnem 28. mednarodnem filmskem festivalu FID Marseille, vesno za najboljši dokumentarni film na 20. Festivalu slovenskega filma in posebno omembo žirije na PAFF-u (Pančevo film festival v Srbiji). Občinstvo si ga je lahko ogledalo tudi na letošnji sedmi ediciji festivala First Look v New Yorku. Festival je del letnega programa pomembne newyorške inštitucije Museum of the Moving Image, katere cilj je vzpodbujanje in razumevanje umetnosti, zgodovine, tehnike in tehnologije filma, televizije in digitalnih medijev.  

Playing Men je nastal pod okriljem produkcijske hiše Nosorogi ter koproducenta Restart iz Hrvaške in ob finančni podpori Slovenskega filmskega centra in Avdiovizualnega centra iz Hrvaške.

Zgodba filma pravi: Med snemanjem dokumentarnega filma o moških in igri zapade režiser v globoko ustvarjalno krizo. V obdobju, ki sledi, začne vso svojo okolico doživljati kot del igre. Spomini iz otroštva in podobe iz nedokončanega projekta se pomešajo v odo o absurdnosti geste. 

Lani smo si na 20. Festivalu slovenskega filma in kasneje v Kinodvoru lahko ogledali dokumentarni film o nastajanju gledališke predstave Boris, Milena, Radko z naslovom Vsaka dobra zgodba je ljubezenska zgodba. Film pripoveduje univerzalno zgodbo o odnosu med resničnim in izmišljenim, zgodbo o odnosu med osebnim in javnim dojemanjem umetnosti. Scenarij in režijo poleg Ivanišina podpisuje še Rajko Grlić, producent je produkcijska hiša Vertigo. Ivanišin bo v letošnjem letu pričel s snemanjem igranega celovečerca z naslovom Zadušnica, pod okriljem produkcijske hiše Staragara in s finančno podpro Slovenskega filmskega centra.

V sklop sekcije Deep Focus, ki se osredotoča na socialna in politična vprašanja, pa se je uvrstil 30 minutni film Obzornik 63 - Vlak sencavtorice Nike Autor, ki nas je zastopala na 57. Beneškem bienalu.

Povezane novice