Slovenski filmski filmski avtorji z mednarodnimi nagradami v novembru
Po nagradi za " najboljši umetniški prispevek" oktobra v Tokiu in po nagradi za najboljšo moško vlogo v Cottbusu, je bila v Ljubljani na vrsti nagrada, ki jo je podelila žirija Fipresci – mednarodno združenje filmskih kritikov in novinarjev. V obrazložitvi so zapisali, da nas film Olma Omerzuja popelje v skrivnosti na videz povsem vsakdanje družine, ki jo načneta nepričakovana dogodka. Kot so zapisali, gre za "mojstrsko zasnovano in pretanjeno družinsko dramo o vrzeli med videzom in resničnostjo", preseneti pa tudi "odlična igra hišnega ljubljenčka". Film bo v naših kinematografih na sporedu v mesecu februarju.
Naslednji uspešni koprodukcijski film je Zenit, hrvaškega režiserja Daliborja Matanića. Po premieri in nagradi v Cannesu je film prejel že več kot petnajst nagrad. Na 22.Mednarodnem filmskem festivalu "Listapad" , ki je potekal v beloruskem Minsku od 6. - 13. novembra, je prvo nagrado za svoje pomembno delo pri filmu Zenit, prejel direktor fotografije, slovenski avtor Marko Brdar. Svoj pečat je pustil na filmu Oča, režiserja Vlada Škafarja, nazadje pa tudi na filmu Utrip ljubezni, režiserja Borisa Petkovića. Nagrada za najboljšo fotografijo nosi ime po beloruskem direktorju fotografije Yuryju Marukhinu. Zenit je na festivalu v Minsku prejel tudi nagrado za najboljšo režijo. Film prihaja v slovenske kinematografe danes, 23. novembra in ga nikakor ne velja zamuditi. To je zgodba o prepovedani ljubezni, ki prikazuje tri različna desetletja, dve sosednji vasi, obremenjeni z zgodovinskim nasledstvom.
Med 6. in 13. novembrom pa je potekal tudi Medfilm festival v Rimu, ki predstavlja filme iz držav, ki se dotikajo Mediterana. V programu kratkih filmov so pokazali 20 filmov, ki jih je ocenjevala žirija študentov iz nacionalnih filmskih šol. Za najboljši film so razgasili slovenski film Prespana pomlad in mu podelili nagrado methesis. Film je na Akademiji za gledališče, radio, film in televizijo iz Ljubljane režiral Dominik Mencej, ki se ponašas kar štirimi nagradami na lanskoletnem Festivalu slovenskega filma. Žirijo je film prepričal predvsem z "inovativnim jezikom" in "umetniškim raziskovanjem v stalnem razvoju".