Naši filmi - novinarska konferenca
PRVA KLAPA
CELOVEČERNI IGRANI FILMI
Letos se začne snemati osem igranih celovečercev, od tega trije prvenci:
Jezdeca
režija Dominik Mencej (prvenec) • produkcija Staragara • koprodukcija Antitalent, Transmedia, Sense Production • sofinancerja Slovenski filmski center in Ustvarjalna Evropa – MEDIA • predviden začetek snemanja: pomlad 2019
Po ogledu filma Goli v sedlu najboljša prijatelja Tomaž in Anton, oba sredi dvajsetih let, oba iz iste vasice, svoja mopeda predelata v stilu chopperjev. Odpravita se na pot – Anton v želji napraviti vtis na svoje dekle, ki študira v glavnem mestu in mu že več mesecev ni pisala, Tomaž v iskanju duhovnih odgovorov na svoja videnja, upajoč, da ga bo pri tem vodila vera. Antonu se načrt izjalovi, a spozna svoje resnično poslanstvo – postane svetovni popotnik. Tomaž doživi razodetje – prvič v življenju spozna, da je bog ljubezen.
Sanremo
režija Miroslav Mandić • produkcija Filmostovje • koprodukcija RTV Slovenija, Quasarmultimedia • sofinancer Slovenski filmski center • predviden začetek snemanja: pomlad 2019
Bruno (75) pogosto odtava iz doma za ostarele. Kot Duša (65) trpi za demenco. Skozi film se razvija njuna medsebojna naklonjenost, prav tako pa tudi njuna bolezen ...Filmska pripoved o staranje družbe, porastu oseb z demenco, njihovi usihajoči zmožnosti (čustvenih) stikov, nenavadni vlogi doma za ostarele, ki niha med poetičnostjo oz. nekim višjim spoznanjem, povezanim s starostjo, in otroškostjo, ki človeka vrača v obdobje, ko ne zmore več sam skrbeti zase.
Nočni kvartet
režija Vinko Möderndorfer • produkcija Forum Ljubljana • koprodukcija Kinorama, Delirium, Sektor film • sofinancer Slovenski filmski center • predviden začetek snemanja: pomlad 2019
Srečanje dveh zakonskih parov, ki na prvi pogled nimata nič skupnega. A dogajanje v eni sami deževni noči ju usodno združi.
Nekoč so bili ljudje
režija Goran Vojnović • produkcija Arsmedia • koprodukcija Eurofilm, Apapaja • sofinancer Slovenski filmski center • predviden začetek snemanja: pomlad 2019
Leo je Italijan, ki vztraja v Sloveniji zaradi bivšega dekleta Anite in sina Valterja, v upanju, da bodo spet postali družina. Vučko je Bosanec, ki je kot otrok pribežal v Slovenijo in noče k bratu na Švedsko, ker ne želi biti spet begunec.
Ko jima banka odkloni obljubljeno posojilo za obnovo restavracije, sta Leo in Vučko prisiljena sprejeti ponudbo prevaranta Giannija. Ukrasti morata njegov tovornjak, da lahko Gianni pobere denar od zavarovanja. A pomotoma ukradeta tovornjak, poln beguncev. Begunec Vučko in migrant Leo tako nehote postaneta krojilca usode podobno nesrečnih ljudi.
Inventura
režija Darko Sinko (prvenec) • produkcija December • sofinancerja Slovenski filmski center in Ustvarjalna Evropa – MEDIA • predviden začetek snemanja: pomlad 2019
Boris je, kot rečemo, običajen človek. A nekega dne po večerji, ko bere v svoji sobi, nekdo skozi okno strelja nanj. Pride policija, steče kriminalistična preiskava, a se kmalu zaključi, saj je videti, kot da je šlo za naključen strel. Boris se s tem ne more sprijazniti in začne raziskovati sam ...
Inventura, triler z elementi črne komedije, je umeščena v srednji razred sodobne Slovenije.
Orkester
režija Matevž Luzar • produkcija Gustav film • sofinancer Slovenski filmski center • predviden začetek snemanja: jesen 2019
Rudarski pihalni orkester se udeleži festival godb v avstrijskem mestecu. Film skozi pet različnih zgodb, pet pogledov na potovanje in nastop, pokaže, kako vsi dojemamo določene ljudi kot nam podrejene, priseljence, tujce, begunce ... Da se vsi počutimo večvredne glede na določene posameznike ali skupine ljudi in da smo vsi lahko enkrat sodniki, drugič obsojenci.
Dedek gre na jug
režija Vinči Anžlovar • produkcija A Atalanta • sofinancer Slovenski filmski center
Kombinacija melodrame z elementi komedije, kriminalke in akcije. Preplet dveh osnovnih zgodb: prva o prijateljih, Vladu in Borisu, na poti k davno izgubljeni ljubezni Nedi in s tem na poti k smislu življenja, ki ga vidita v ljubezni in iskrenem prijateljstvu; druga napeta kriminalka, ki jo sproži likvidacija priče osamosvojitvene trgovine z orožjem, v kar se po naključju vpleteta osrednja lika na svoji odisejadi od Ljubljane do Beograda.
Eva
režija Tijana Zinajić (prvenec) • produkcija December • sofinancer Slovenski filmski center • predviden začetek snemanja: jesen 2019
Realistično zastavljena in prepričljiva zgodba o generaciji mladih, rojenih v začetku 1990-ih in vzgojenih v kapitalističnem duhu. Glavna protagonistka zgodbe je slikarka Eva, ki doživlja ustvarjalno krizo in ostane brez sredstev za življenje, saj kot prekarka dobi odpoved.
CELOVEČERNI DOKUMENTARNI FILMI
Telo
režija Petra Seliškar • produkcija Zavod Petra Pan film • sofinancer Slovenski filmski center • predviden začetek snemanja: pomlad 2019
Film skozi obdobje 20 let v intimnem videodnevniku bolezni sledi fizičnim spremembam ženskega telesa. Življenja osrednje protagonistke ter režiserke in snemalca so osebno prepletena.
Konoplja osvobaja
režija Miha Čelar• produkcija Astral • koprodukcija Quasar Multimedia, Wolfgang & Dolly, Wake up Films, Loi Langabein & partner • sofinancer Slovenski filmski center • predviden začetek snemanja: poletje 2019
Filmska pripoved temelji na osebni zgodbi gojitelja konoplje in njegovem boju s sodnimi mlini, vendar v svojem bistvu skriva veliko več. Vprašanje legalizacije konoplje je predstavljeno skozi prepletanje treh različnih perspektiv, podanih skozi observativno, animirano in raziskovalno pripovedno linijo, pri čemer osvetli tako pogled na interese farmacevtske industrije in politike na eni strani kot na problematiko zlorabe mehkih drog in boj malega človeka za svoje pravice na drugi.
KONČANI CELOVEČERNI FILMI 2019
DEVET CELOVEČERNIH IGRANIH
Zgodbe iz kostanjevih gozdov
režija Gregor Božič (prvenec) • produkcija Nosorogi • koprodukcija RTV Slovenija, Transmedia, DFFB • sofinancerji Slovenski filmski center , Ustvarjalna Evropa – MEDIA, FS Viba film, Eurimages, MiBACT, AV fond in Filmska komisija Furlanije Julijske krajine
Sredina 20. stoletja v Benečiji, gozdnati dolini med Italijo in Jugoslavijo. Po nepričakovani smrti žene se skopuški mizar sooči z mračno slutnjo, da se mu je življenje odvrtelo v prazno. Naključno srečanje s pobiralko kostanjev, ki se odpravlja s trebuhom za kruhom v neznani svet čez ocean, se razplete v sanjsko pripoved, v kateri realnost dopolnjujejo sanje, spomini in domišljijski prizori.
Projekt razvit na EAVE Producers Workshop and Last Stop Trieste / When East Meets West.
Ne pozabi dihati
režija Martin Turk • produkcija Bela film • koprodukcija RTV Slovenija, Quasar, Studio Dim, RAI Cinema • sofinancerji Slovenski filmski center, Ustvarjalna Evropa – MEDIA, FS Viba film, Re-Act, Hrvaški avdio vizualni center, AV fond Furlanije Julijske krajine)
15-letni Klemen odrašča s starejšim bratom Petrom in mamo samohranilko v malem mestu na odmaknjenem podeželju. Utečen vsakdan, ki ga Klemen najraje preživlja z oboževanim bratom na teniškem igrišču in ob bližnji reki, prekine Petrovo nenadno, strastno ljubezensko razmerje s prelepo vrstnico Sonjo, kar pri Klemenu sproži naval nasprotujočih si čustev in nepremišljenih dejanj.
Mednarodna distribucija: Intramovies (Italija)
Vsi proti vsem
režija Andrej Košak • produkcija Blade produkcija • koprodukcija RTV Slovenija, Mind Productions • sofinancerja Slovenski filmski center in FS Viba film
Politična drama z elementi trilerja obravnava politike, volilno prevaro in propad moralnih vrednot v izmišljenem mestu Rovte pod idiličnimi Alpami. Pokvarjeni župan Franta je tik pred tem, da izgubi volitve. Po TV soočenju, v katerem popolnoma flopne, v obupu pokliče svojo ljubico Jožico. Ta mu svetuje, naj poišče pomoč Fleischmanna, kriminalca, ki je edini sposoben rešiti problem v tako kratkem času. Volitve so že čez štiri dni ...
Vse je drugače (delovni naslov Jaz sem Frenk)
režija Metod Pevec • produkcija Vertigo • koprodukcija RTV Slovenija, Interfilm, Small Moves Films, Backroom Production • sofinancerji Slovenski filmski center, Eurimages, Hrvaški avdio vizualni center, Makedonska filmska agencija, Filmski center Srbije, v sodelovanju s: FS Viba film
Mednarodna distribucija: Soul Food
Frenk in Brane sta brata, vendar bi bila težko bolj različna. Frenk je socialni dinozaver, dobričina, vendar tudi bolj ali manj neučinkovit gostilniški apostol, ki zagovarja ostanke komunističnih idej. Čeprav ima že več kot 50 let, je lastnik zgolj starega mopeda in otroške harmonike. Brane je uspešno prilagojen liberalno kapitalističnim razmeram, v svojih poslih ni sentimentalen. Če ne bi bilo njunega očeta in nenavadne dediščine, bi morda ostala brata, tako pa se zapleteta v konflikt, ki zaostri njune razlike. V tem moškem spopadu pozabita na stare čase, ko sta igrala v skupnem bendu, pozabita na žensko, ki sta jo ljubila oba. Vendar prav ona znova stopi mednju.
Oroslan (delovni naslov Zadušnica)
režija Matjaž Ivanišin • produkcija Staragara • koprodukcija i/o post • sofinancer Slovenski filmski center
Zgodba o dveh bratih, prikazana s treh gledišč: (1) Mračen zimski dan. Na poti s terena se mlajši snemalec in starejši novinar ustavita v vaški gostilni. Novinar pripoveduje žalostno zgodbo o smrti svojega brata. Vrnitev domov poteka v tišini sveže zapadlega snega in občutku izgube. (2) Zimski dan. Novinar, že dolgo preseljen v mesto, izve, da mu je v rodni vasi umrl brat. (3) Poletje. Intervjuji z vaščani, ki se spominjajo pokojnika preko doživljajev in anekdot, obujajo spomine na nekoga, ki ga ni več.
Filmska zgodba, v kateri se brišejo meje med resničnostjo in domišljijo, sedanjostjo in preteklostjo, med živimi in mrtvimi.
Polsestra
režija Damjan Kozole • produkcija Vertigo • koprodukcija RTV Slovenija, Sisters and Brother Mitevski, Film House Baš Čelik, Propeler Film • sofinancerji Slovenski filmski center, Makedonska filmska agencija, Filmski center Srbije, Ustvarjalna Evropa - MEDIA, Eurimages Co-production development award, RE ACT nagrada, v sodelovanju s: FS Viba film
33-letna Irena se ločuje in išče stanovanje. Ko izve, da prihaja v Ljubljano na magistrski študij njena polsestra Neža, prosi očeta, s katerim že nekaj let ni govorila, naj ji začasno dovoli živeti pri polsestri. Oče pristane. Neža se počuti izigrano. V 27-ih letih sta odtujeni polsestri samo nekajkrat govorili, zdaj pa si delita enosobno stanovanje. Najprej se ignorirata. Nervozno kadita na majhnem balkonu. Njuna komunikacija je omejena na očitke, preklinjanje, kratke pogovore o veganstvu in o luskavici. Obe sta polni protislovij in frustracij, vendar sta si veliko bolj podobni, kot si priznata ...
Film o ljudeh, ki ne znajo komunicirati med sabo in ki si ne znajo pokazati čustev naklonjenosti.
Korporacija
režija Matej Nahtigal • produkcija Lignit film • koprodukcija Jaako dobra produkcija • sofinancer Slovenski filmski center
Kriminalna drama se estetsko napaja iz »neonoirskih« filmov in konspirativnih trilerjev 1970-ih. Kriminalist na lastno pest raziskuje ozadje posla, v katerem želijo oblasti s pomočjo vplivne korporacije deložirati in zrušiti del mesta ter tam zgraditi nov kompleks.
Film govori o volji in moči posameznika, o boju proti institucijam, o posameznikovi angažiranosti ter o odločitvah, sprejetih v zakulisju.
Košarkar naj bo 2
režija Boris Bezić (prvenec) • produkcija Gustav film • koprodukcija RTV Slovenija, MB Grip, Studio Ritem, Pecl, Unicasting • sofinancer Slovenski filmski center
Nadaljevanje mladinske filmske uspešnice se dogaja tik pred počitnicami. Odštevajoč zadnje osnovnošolske dni, se Ranta in njegovi prijatelji soočajo z nepričakovanimi šolskimi obveznostmi, ljubezenskimi težavami, ki spremenijo življenje, pripravljajo pa se tudi na največjo košarkaško tekmo ... Film, poln mladostne radosti in sproščenega humorja, z novimi izzivi za že znane in nove junake, duhovito, naklonjeno in razumevajoče spremlja odraščanje najstnikov.
Ptičar
režija Robert Črnelč (prvenec) • produkcija Tramal Films • sofinancer Slovenski filmski center
Ivo, ljubitelj in preprodajalec ptičev, oče dveh fantov, po smrti svoje žene zboli za posttravmatsko stresno motnjo. Avtor skuša upodobiti njegovo podoživljanje stresnega dogodka, saj imajo »bolniki« občutek, kot da se je dogajalo zunaj njih, »kot na filmu«.
TRIJE CELOVEČERNI DOKUMENTARNI
Hči Camorre
režija Siniša Gačić • produkcija Studio Maj • koprodukcija Ballandi Arts • sofinancer Slovenski filmski center
Ko jo izpustijo iz italijanskega zapora, se nekdanja mafijska morilka Cristina Pinto spopade z izzivi »normalnega« življenja in skuša premostiti 24-letno odsotnost. Njen 20 let starejši partner ima pljučnega raka. Njena 28-letna hčerka je praktično ne pozna. Cristina se pri 46 letih poskuša na novo vzpostaviti kot ljubimka, mati, babica.
Nagrade: Docu Rough Cut Boutiqe – Sarajevo FF 2018, HBO Europe Award 2018.
Krvno maščevanje
režija Marija Zidar • produkcija Vertigo • koprodukcija RTV Slovenija, Dera Film, Film House Baš Čelik, Seagull Entertainment • sofinancerji Slovenski filmski center, Kinematografski center Kosovo, Filmski center Srbije, Filmski center Črne gore in Ustvarjalna Evropa – MEDIA, v sodelovanju s: FS Viba film
Uboj mladega dekleta sproži balkansko dramo, polno ponosa, moči in družinskih skrivnosti. Čeprav je morilec obsojen in zaprt, očeta umorjenke veže starodavna albanska tradicija – krvno maščevanje. Hčerino smrt mora morilčevi družini oprostiti ali pa ubiti enega od njenih članov. Posredovanje vodi skupina lokalnih moških pod vodstvom bivšega tajnega agenta iz prestolnice. Da bi preprečili katastrofo, prepričujejo očeta, naj odpusti. A mediatorjem lahko koristi tudi tragedija ...
Zgodba, posneta v slogu opazovalnega dokumentarca, je psihološka drama, razvita in posneta v Albaniji v zadnjih štirih letih.
Antigona
režija Jani Sever • produkcija Sever & Sever • sofinancer Slovenski filmski center
Naj bo naša prednostna naloga spoštovanje državnega prava, naj se ravnamo po moralnih zakonih, imamo morda še katero drugo možnost?
V iskanju odgovorov na vprašanja današnjega svet dokumentarec združi odlomke iz dramskega besedila Slavoja Žižka Trojno življenje Antigone, govore globalnih političnih voditeljev in nosilcev gospodarskih odločitev, proteste, politično propagando ... in razpravo samega filozofa.
EN EKSPERIMENTALNI
Človek s senco
režija Ema Kugler • produkcija Zank • koprodukcija VPK, NuFrame, Zvokarna, Mb Grip, Big Heart Studio • sofinancer Slovenski filmski center
Genetski kod sili ljudi k razmnoževanju. Novorojeni nimajo izbire; postali so del tega sveta, ne da bi si to želeli, in popolnoma nemočni so prepuščeni vzgoji po civilizacijskih normah ... Je sploh mogoče kaj drugega?
CELOVEČERNI FILMI V DISTRIBUCIJI 2019
ŠTIRJE CELOVEČERNI IGRANI
Igram, sem
scenarij in režija Miroslav Mandić • produkcija Filmostovje • koprodukcija A Atalanta, NuFrame, Zvokarna, SSCA/pro.ba, Antitalent • sofinancerji Slovenski filmski center, FS Viba film, Filmski sklad Sarajevo
Med pripravami na vlogo tatice začne mlada igralka resnično krasti. Ker preseže karakterno vlogo, se spre z režiserjem in razočarana zapusti snemanje.
Gledališkemu igralcu ponudijo vlogo brezdomca. Zaradi raziskovanja vloge tava po zavetiščih in se skuša spoprijateljiti z brezdomci. Svoboda brez odgovornosti ga prevzame – raje bi bil brezdomec, kot pa ga igral.
Igralec in igralka nastopata v noveli kot strasten par. Po končanem snemanju je igralec stalno za petami igralki, trdeč, da jo ljubi. Igralka vztraja, da njuna igra pred kamero nima nič z njunim zasebnim življenjem, a igralec goreče trmoglavi.
Distribucijska premiera: 9. januar 2019, Kinodvoru, Ljubljana
Izbrisana (prvenec)
scenarij in režija Miha Mazzini • korežiser Dušan Joksimović • produkcija Gustav Film • koprodukcija Pakt media, Kinorama, Delirium • sofinancerji Slovenski Filmski Center, Eurimages, HAVC, Filmski center Srbije, Ustvarjalna Evropa – MEDIA
Zgodba o samski mamici Ani, ki v porodnišnici ugotovi, da je ni v računalniških sistemih, da uradno ne obstajata ne ona ne njen novorojenček. Je zgodba o tem, kaj se je dogajalo Slovencem, rojenim na napačnem koncu razpadle države, ki so jim v 1990-ih na upravnih enotah luknjali osebno izkaznico. Kaj se zgodi, če izpadeš iz sistema? Lahko te izženejo iz države, morda ti sosedje zasedejo stanovanje, ostaneš brez službe, zdravnika, celo otroka … Anino mrzlično iskanje rešitve se prelevi v napeto zgodbo, ki spotoma podrobno razišče anomalije slovenskega družbenega sistema.
Distribucijska premiera: 25. februar 2019, Cankarjev dom, Naši filmi doma, Ljubljana
Ne bom več luzerka (prvenec)
scenarij in režija Urša Menart • produkcija Vertigo • koprodukcija RTV Slovenija, NuFrame, Studio 100 • sofinancer Slovenski filmski center
Špela, diplomantka umetnostne zgodovine, bo kmalu stara 30. Preživlja se s priložnostnimi deli, saj še nikoli ni imela redne službe. Za razliko od svojih najboljših prijateljic, ki sta se pred leti odselili v tujino in se ne nameravata vrniti, Špela trmasto vztraja, da bo v Ljubljani ostala, pa čeprav se večina njenega družabnega življenja odvija na Skypeu. Ko se brez denarja, dela in družbe znajde na kavču svojih razočaranih staršev, ugotovi, da bo odrasti težje, kot je pričakovala.
Absolutni zmagovalec Festivala slovenskega filma 2018.
Distribucijska premiera: marec 2019.
Zgodovina ljubezni
scenarij in režija Sonja Prosenc • produkcija Monoo • koprodukcija Nefertiti Film, Incitus Films • sofinancerja Slovenski filmski center, Eurimages in Ustvarjalna Evropa – MEDIA
17-letna Iva se sooča s smrtjo svoje matere. Pod vplivom te velike osebne izgube in odkritja, da ni vedela vsega o svoji mami, se počasi potaplja v drugačen, skoraj sanjski svet, ki je daleč od njene realnosti.
Distribucijska premiera: maj 2019.
EN CELOVEČERNI DOKUMENTARNI
Koliko se ljubiš?
scenarij in režija Nina Blažin • produkcija Sever & Sever • sofinancer Slovenski filmski center
Viktorija je brezdomka, ki raziskuje zapuščene objekte. Obiskuje svojega moža v zaporu. Poskuša najti stanovanje s tekočo vodo, kopalnico in toplo posteljo. Po zaporu so načrti veliki: najti stanovanje, službo, začeti novo življenje. Hkrati imata oba težave z odvisnostjo. Jima bo uspelo? Film skozi njuno zgodbo govori o željah, ki jih imamo vsi: biti ljubljen, pripadati nekomu, nekam spadati. A najprej moramo imeti radi sami sebe.
100-LETNICA ROJSTVA FRANCETA ŠTIGLICA
France Štiglic (1919–93) se je že na začetku svoje 40-letne kariere uveljavil kot eden najbolj nadarjenih filmskih režiserjev: s kratkim dokumentarcem Mladina gradi (1946) dobi beneškega bronastega leva, s celovečernim prvencem Na svoji zemlji (1948) se uvrsti na canski filmski festival, z Dolino miru (1965) se poteguje za cansko zlato palmo za režijo, z Devetim krogom (1960) za oskarja za najboljši tuji film ... Izredno pomembno vlogo je odigral tudi pri zagonu in razvoju nacionalne filmske produkcije. Svoje znanje je vrsto let delil kot predavatelj filmske režije na AGRFT.
Stota obletnica njegovega rojstva je edinstvena priložnost podrobneje spoznati Štigličev filmski opus, čas in prostor njegovega delovanja, njegov vpliv na slovensko filmsko krajino.
Obsežen projekt, delo Slovenske kinoteke, Slovenskega filmskega centra in Slovenskega filmskega arhiva pri Arhivu RS, vključuje:
- retrospektivo filmov
- razstavo
- monografijo/katalog
- spremljevalni program: okrogle mize, delavnice, vodstva po razstavi, javne razprave
- digitalizacijo in restavracijo dveh celovečernih filmov: Tistega lepega dne in Ne joči, Peter
- publikacijo za osnovne in srednje šole
- paket Štigličevih filmov za mednarodno distribucijo
- Retrospektiva Štigličevih celovečernih in kratkih filmov ter program arhivskih materialov (reportaž, posnetkov avdicij ...) z njegovih snemanj se bosta odvila v Dvorani Silvana Furlana na Miklošičevi 28, dopolnjena bosta z uvodi v posamezne filme, okroglimi mizami in s pogovori.
Razstava bo postavljena v novo pridobljenih in prenovljenih razstavnih prostorih Slovenske kinoteke na Miklošičevi 26–28, spremljali jo bodo vodeni ogledi in delavnice. Obiskovalcem bo na voljo vodnik po razstavi in obširna ter poglobljena monografija. Razstava in tiskovine bodo dvojezične.
Nosilci projekta: Slovenska kinoteka, Slovenski filmski center, Slovenski filmski arhiv pri Arhivu RS
Vsebinski partnerji: RTV Slovenija, stanovske organizacije in društva
Medijski partner: Institut TAM-TAM
V okviru praznovanje stoletnice bodo potekale tudi druge aktivnosti, o katerih bo kar najširša javnost sproti in natančno obveščena. V pozivu javnim inštitucijam na področju kulture k pripravi predlogov programov za leto 2019 je Ministrstvo za kulturo povabilo tudi druge javne inštitucije k oblikovanju aktivnosti ob 100-letnici rojstva tega velikega filmskega avtorja.
SLOVENSKI TEDEN FILMA
Letos, ob obeležitvi 100-letnice Franceta Štiglica, se vzpostavlja nova stalnica – Slovenski teden filma, ki omogoča vrtcem, osnovnim in srednjim šolam, da se njihovi malčki, otroci oz. mladostniki posvetijo filmski ustvarjalnosti. Slovenski filmski center sicer že od leta 2010 sistematično podpira programe, ki vzgojno-izobraževalnim institucijam omogoča dostop do kakovostnih programov filmske vzgoje, med katere sodijo dopoldanski obiski ustvarjalcev in drugih izvajalcev filmske vzgoje v vzgojno-izobraževalnih institucijah in zgodnjepopoldanske filmske dejavnosti v filmskih kulturnih ustanovah. Z novim projektom povečujemo dostopnost, sistematičnost in dolgoročnost filmske vzgoje v vzgojno-izobraževalnih institucijah ter v okviru kulturnih ustanov, domači film in njegovo ustvarjalnost skušamo približati različnim generacijam ter spodbuditi več koordiniranih formalnih in neformalnih oblik filmske vzgoje.