Jaz sem Frenk
- Celovečerni igrani film
- 99'
- 2019
- Slovenija, Hrvaška, Severna Makedonija, Srbija
- Osnovni podatki
- Galerija
- Gradiva
- Epizode
- Zasedba
- Ekipa
- Organizacije
- Glasba
- Nagrade in nominacije
- Projekcije
- Arhivski posnetki
- Razširjeni podatki
- Snemalne lokacije
- Stik z uredništvom
Sinopsis
Nepričakovana dediščina po umrlem očetu sproži spor med Frenkom, upornikom, ki še vedno prisega na socialistične vrednote, in njegovim bratom Branetom, tipičnim post-tranzicijskim tajkunom. Medtem ko Frenk raziskuje izvor denarja, ki si ga je pokojni oče kot eden vidnih osamosvojiteljev prisvojil z raznimi sumljivimi posli, želi Brane do denarja s pomočjo odvetnikov in mreže očetovih »prijateljev«, ki jim niso tuje niti mafijske metode. Branetova žena Ines, ki je v resnici ves čas ljubila Frenka, se znova znajde med bratoma.
Galerija (15)
Videi (1)
Gradiva
Dnevnik (1951- )
Zasedba
vrstni red špice
Ekipa
scenarij
režija
produkcija
fotografija
glasba
montaža
scenografija
kostumografija
maska
zvok
sektor režija
produkcijska ekipa
sektor scenografija
sektor zvok
vizualni učinki
sektor kamera
osvetljava
scenska tehnika
sektor kostumografija
sektor maska
poprodukcija
sektor glasba
prevozi
drugo
Organizacije
produkcija
distribucija
tehnične storitve
podporne storitve
ostalo
Nagrade in nominacije
Za režijo v koprodukcijskem filmu.
Izjava žirije v hrvaškem jeziku: „Slovenski filmski redatelj, scenarist, glumac, književnik Metod Pevec režirao je dojmljiv film o sukobu idealizma pojedinca i surovosti posttranzicijskog vremena.“
Iris 2019 V celovečernem filmu.
Projekcije
Razširjeni podatki
Greva v partizane (slovenščina) (delovni naslov)
Tehnični podatki
Arri Alexa (ARRI Alexa XT Plus Pro)
Proračun
Vsi podatki o financiranju so pridobljeni iz uradnih virov. S strani producentov oziroma organizacij, ki so projekt finančno podprle.
Crnohumorne trilerske drame sa snažnom sociokritičkom notom jedna su od konstanti (nezavisne) američke kinematografije, no na ovim prostorima jedva da postoje, premda društvo post-tranzicije sa sumnjivim tajkunima i njihovim još sumnjivijim poslovima nudi materijala za takve filmove. Prepoznao je to Metod Pevec u filmu “Budimo iskreni“ i složio naizgled potentan složenac drame i trilera s nijansama crnog humora koje u krvavom finalu postaju i crvene. Žanrovi se neprimjetno miješaju, ulaze i izlaze jedan iz drugoga. Likovi su solidno razvijeni, filmski i ljudski, osobito protagonist koji se znade zagledati i pravo u kameru, kako ne bismo zaboravili da je “Budimo iskreni“ ipak film. Opisani ambijent je, pak, filmičan i stvaran, u njemu se zna zrcaliti i hrvatski svagdan. Da ovo ipak nije ponajprije samo slovenska priča koja će najviše rezonirati na domaćem tlu, tek onda u regiji ili šire, potvrđuje friški podatak kako je fond Eurimages odobrio Pevecovu projektu sredstva za sufinanciranje u iznosu od dvjesto tisuća eura, tj. angažman najveće slovenske zvijezde Katarine Čas (Scorseseov “Vuk s Wall Streeta“, “Danny Collins“ s Alom Pacinom) kao predvodnice glumačke ekipe.
Stik z uredništvom
Spoštovani, s pomočjo spodnjega obrazca nam lahko pišete. Veseli bomo vaših odzivov.